View Single Post
Jeg løp fra politiet og klarte det, da jeg var 16 år gammel.

Det var at jeg banket ned en fyr som skyldte meg penger (200 kr) og det var en gammel kjerring som så det hele og ringte til purken. Jeg gikk fornøyd på vei hjem, og plustelig var det blålys og sirenelyd. Jeg visste at det var meg de skulle lete etter. Adrenalin gikk opp i hundre og jeg begynte å løpe. En politimann løp etter meg og jeg løpt litt rundt for å forvirre stakkaren.
Jeg løp til et blokk og gjemte bak søppeldunker utenfor blokken og jeg kastet steiner til politimannen tok også med en gammel stor pinne fra bakken og så løp jeg videre til en annen blokk som er aldri låst med politimannen bak meg og jeg løp opp til øverste etasje og gled på trappegelender nedover og politimannen prøvde å gripe meg, men jeg hadde en pinne på meg og slo på hendene hans, så politimannen løp ned med hendene hovnet og nå var han skikkelig irritert. Han ropte: "Fy faen jeg gleder meg og banker hele shiten ut av deg." jeg løpe ut igjen og politimannen var 100 meter bak meg, løp til det beste gjemmestedet. Jeg vil ikke si hvor det er eller hva det er. Det er min hemmelighet.

Jeg elsket å utforsket steder som liten og fant mange forskjellige gjemmesteder som jeg brukte for rømme fra folk som hadde lyst å banke meg eller få tak i meg av diverse grunner. Det mente jeg at det var en god investering, var glad at jeg ikke tok fotball seriøst på den tiden, (var en talentfull spiss) at jeg heller utforsket steder og jeg var 10-14 år gammel. Røykte en del G på gjemmestedene mine med kompisene

Et godt tips å løpe fra politiet er jo finne gode gjemmesteder og det området du er godt kjent i. Bruk også ofte hele dagen på finne gjemmesteder i området ditt eller i byen, noe jeg gjorde også.