View Single Post
Jeg har også en morsom (men litt trist fortelling). Hadde vært på fest, men dro derfra for å kjøpe en liten kicker med hasj. Hadde da latt det stå igjen ca. en 6pack på festen. Når jeg kommer tilbake finner jeg først ut at jeg har mistet kickeren min, og deretter for å finne ut at noen har stjålet all ølen. Finner etterpå ut hvem det var, og klarer å skremme han såpass at dama hans gir meg rundt 200 kr. Blir da i godt humør, og tenker jeg skal dra å kjøpe litt røyk. Kommer meg til Smestad T-banestasjon med en ny 20-pakning, men når jeg står og venter på banen ser jeg jaggumeg karen jeg skremte på andre siden, gråtende mens han snakker med onkel blå. Jeg plugger KJAPT inn ett headset (uten å skru på noe), og går sakte mot utgangen. Plutselig får jeg en flashlight i ryggen, og politiet roper STOPP! Jeg fortsetter og gå (takk gud for headset, god unnskyldning) og med en gang jeg er rundt hjørnet springer jeg som bare faen. Adrenalinet er i 100, kaster meg over flere gjerder og løper som svarte faen. Når jeg endelig tror jeg er trygg, stopper jeg for å pisse. Tror du ikke at mens jeg står der og lekker så kommer onkel blå på toppen av bakken, og slenger meg ned i bakken (selv om jeg står helt rolig og venter på de, ga opp da) og blir satt på håndhjern. Endte med at jeg ble kjørt hjem og fikk den verste skjenneprekenen av min far ^^

Meningen med posten var vel det at man kan løpe fra politiet, bare ikke vær dum nok til å stoppe på en helt åpen vei for å pisse etterpå!