View Single Post
Har sprunget fra politiet 1 gang, og det er den eneste gangen jeg har hatt politiet etter meg.

Det var vel i 14-15-års alderen (5-6 år siden) da vi drakk i området rundt en barnehage (tror vi har funnet ut at en barnehage ikke er beste plassen å gjøre noe kriminelt til nå ). Det kom 4 politifolk, 2 i bil og 2 på motorsykler, etter klaging av naboene i området. Ville ikke bli tatt med hjem og fortelle foreldrene hva jeg hadde gjort, så jeg la på sprang. Vi var sånn ca. et dusing folk, så politiet delte seg opp og sprang i forskjellige retninger. Selvfølgelig fikk jeg og en annen kompis en etter oss. Men det som er merkeleig er at jeg sprang rett ved siden av den ene politimannen, mens kameraten min var ca. 8-10 meter foran politimannen. Allikevel valgte han å følge kameraten min som var lengre vekke enn meg, som sprang 2-3 meter ved siden av. Vel, jeg klarte lett å springe fra betjenten, mens kameraten min ble tatt. Han var en av de som hadde best tid på 60-meteren på ungdomsskolen. Han fortalte meg etterpå at han aldri hadde sett meg springe så fort før. Så det ble heldigvis fred og ro for meg den kvelden.

(Er selfølgelig til stor hjelp om du kjenner terrenget fra før av, da vet du hvor du skal ta veien for å gjemme deg).
Sist endret av CryptoN; 30. november 2010 kl. 05:15.