View Single Post
"Hei. Mitt navn er NN og jeg er en fungerende, ung narkoman som fortsatt lever de hellige tjueårene, i jobb og har både familie og venner. Har hatt et prosjekt som dette i tankene en god stund, og tenkte med det «hvorfor ikke»."

"Denne helgen har vært et hardkjør av en annen verden på amfetamin. Gadd ikke å telle mer etter 10ende skuddet natt til i dag og armen griner nesten bare den hører ordet joggesko. Men søvnen kommer ikke av seg selv etter såpass naiv rusbruk, så det er bare å ri ut stormen. Skyggemennene har såvidt begynt å luske i øyekrokene og hjertet galloperer løpsk så dette kan bli både spennende og slitsomt."

Om du ikke overdriver antall skudd og du tenker å fortsette med Amfetamin på den måten du fremstiller kan jeg love deg at forholdene du har til jobben, vennene dine og familien kommer til å rakne sakte men sikkert!

Er det et rusmiddel som rævkjører deg i lengden, SPESIELT OM DU BRUKER NÅLA, så er det faen meg Amfetamin.
Speed stjeler matlysten din, søvnen din (og derfor etterhvert psyken og personligheten din) og motivasjonen + evnen din til å føle glede/lyst.

Bytt til weed eller psykedelika, så får vi muligens noe annet enn et tragisk utfall