View Single Post
Sitat av zafzafi Vis innlegg
Du får ikke venner og dealere som presser på deg heroin når du handler hasj. Hva faen slags kommentar er det? Om du oppsøker miljø hvor det blir solgt sånne stoffer så er det du som aktiv søker etter det. Ingen hasj dealer prøver å selge deg heroin. Og nei, hasj er ikke begynnelsen på heroin. Jævla mye piss du skriver...

At det ble funnet THC i blodet betyr ikke at han drepte i hasjrus. Han drepte i alkoholrus, du bør lese deg bedre opp når du deler informasjon.

Prøver ikke å ufarliggjøre hasj, selvsagt er det mulig å bli syk eller få psykose av hasj akkurat som alt annet. Er ikke den mentale helse på plass bør du holde deg unna. Ellers er det bare å
Vis hele sitatet...
Omfg du får venner som sikkert driver med tyngre stoffer, å hva i helvete kommer du her å skriver at man kan kjøpe hasj på butikken? Nei man må ha en jævla dealer å jeg tror ikke den dealeren tjener bra på å bare selge ut grammere med hasj så han selger andre stoffer. Og røyker folk hasj alene? Ja men det er jo jævla kjedelig så man har venner som røyker så man røyker med dem, men hva om de engang prøvet mdma å du sier jeg fakker ikke med det shitte der så 2 uker etterpå prøver du det. Har faen vokst opp i dette miljøet var nøyaktig det som skjedde med meg.

Og skal ikke ha noen mdma trippere kome å klage nå xD
Sist endret av vet_ikke_jeg; 19. oktober 2020 kl. 12:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.