Tråd: Sex på MDMA
View Single Post
Jeg tror jeg forstår tankegangen din, men jeg tror ikke den er veldig bærekraftig over tid. Mange har gått i samme felle og blitt fiksert på kjærestens tidligere partnere og hvem som gjorde hva eller som var best eller "helt verst" i senga. Et forhold er langt mer enn kun sex.

Jeg vet ikke helt, men for meg virker det som om dette fokuset ditt på mdma sex har gitt deg manglende tro på egne evner i senga, og usikkerheten var det som gjorde at du slo opp. At du ble usikker på deg selv og om du var nok for dama.

Og hva er greia med å spørre kjæresten sin slike spørsmål? Jeg skjønner jo at du spurte fordi du ønsket en bekreftelse på at du er bra nok. Men lønner det seg? Vil du egentlig høre et dønn ærlig svar? Om hun egentlig har hatt sin beste sexopplevelse med en annen partner, så føler hun seg kanskje presset til å lyve for deg. For om hun ikke lyver så blir du trist, sjalu og får et tankekjør av dimensjoner. Kanskje har du fisket mange ganger rundt samme tema og det tror jeg ikke er spesielt sexy. Noen mennesker kan fint snakke om sex med ex'er i et forhold, for andre og kanske majoriteten skaper det bare usikkerhet, sjalusi eller tankekjør. Kanskje er det greit å bare la noe høre til fortiden?

I vår kultur er det jo slik at en stort sett alltid møter en partner som har hatt andre partnere tidligere. Tror ikke noen er tjent med å få oppheng i tanker rundt kjærestens tidligere sexliv. Du er den du er også seksuelt. Vil hun være sammen med deg så er vel det i seg selv en bekreftelse på at du er bra i sengen? Parforhold kommer ikke med noen form for garantier. Uansett størrelse på pikken din, hvor lenge du kan pule før spruten står, eller hvor mange orgasmer dama får når dere ligger samme så kan parforhold ende i brudd. Forsøk å nyt øyeblikket, du liker den dama, hun liker deg. Hvorfor ikke satse på henne samtidig som du jobber litt med egne tankemønstre og forsøker å finne hobbyer som vil bidra til mestreingsfølelse og økt selvtillit?

Nei om du ikke ønsker å ture på mdma så skal du ikke ture på mdma. Om dama er keen så kan hun jo ta mdma uten deg også kan dere teste ut om det er noe for dere?