Tråd: Sex på MDMA
View Single Post
Sitat av Laidsnack Vis innlegg
Så jeg tenkte i noen dager.. det er dama jeg vil ha, jeg elsker henne. men det er mange faktorer som gjør det vanskelig, spes den MDMA storyen.
Vis hele sitatet...
Altså vist jeg forstår deg rett så gjorde du det slutt med dama du elsker og vil ha, spesielt fordi ho hadde sex med en type på MDMA før hun ble sammen med deg? Isåfall så ser jeg for meg at de andre grunnene du måtte ha er skikkelig bagateller.


Sitat av Laidsnack Vis innlegg
men hun svarer også den gangen på MDMA med han typen
Vis hele sitatet...
Kanskje hu hinter til at hun har lyst til å ha sex med deg på MDMA? Ser liksom ikke for meg noen andre grunner for at hu sku nevne det.


Sitat av Laidsnack Vis innlegg
Men det jeg tenkte på var seff å bare kjøpe noe god MDMA å gjøre noe jeg selv egentlig ikke hatt lyst til..sex på MDMA. Da fører jeg det videre med meg til min neste partner som fort kan skape de samme tankene jeg satt med. og att sex kanskje kan bli litt kjedelig etter det.
Vis hele sitatet...
Men må du på død og liv si det til din neste partner? Og det med at sex nykter blir kjedelig tror jeg ikke du skal bekymre deg for, MDMA er ikke noe man burde gjøre så ofte at jeg tror det vil bli ett problem.
Sist endret av Alge; 16. oktober 2020 kl. 07:31.