View Single Post
Sitat av colakork Vis innlegg
Under avhør hvis du kan så røyker du aldri. Ikke en gang i året. Det skjedde helt jævlig tilfeldig. Ja tilfeldig. Slutt å mas for faen jeg er ikke noe narkoman. Hold kjeft. Fuck off. Jeg nekter å prate mer før advokaten min kommer for her kommer vi ingen vei.

Hvis du sa du røykte en 0,2 joint så har du allerede avslørt deg selv. Politet møter på oss skitnaser hver dag. Til og med når du lyver perfekt, så vet de at du lyver, men de kan ikke bevise det..
Vis hele sitatet...
Poenget mitt er at de allerede hadde prøveresultater som tilsier at jeg har hatt thc i blod. Jeg sa selvfølgelig ingenting om at jeg hadde røyka dager i forveien eller noe i den retningen når jeg ble stoppa!
De ville ha spyttprøve av meg i "vanlig rutinekontroll". Helt på trynet spør du meg, denne testen viste seg å avgi falskt positivt resultat på amf, og jeg ble dermed nødt til å ta blodprøve. Jeg nektet jo selvfølgelig for å ha gjort noe, da det faktisk var 1-2 dager siden siste røyken, og amf rører jeg ikke om jeg hadde fått betalt for det. Men når de ringte meg og sa de hadde mottatt prøveresultater og ville gjennomføre et avhør av meg så sa det seg selv at de hadde funnet noe. Forklarte det som et tilbakefall noen dager tidligere grunnet brudd med samboer. Men at dette absolutt ikke var noe jeg hadde for vane og gjøre.
Sist endret av aerthas63; 30. september 2020 kl. 21:06. Grunn: Manglende info