View Single Post
Sitat av instinktinnsikt Vis innlegg
Ta det rolig, legen skriver gledelig ut mer anti-psykotiske C-preparater, kontra mer benzo
Du kan jo bare be om større doser også, så kan du tygge av en bit, slik at resepten varer lengre.

Da jeg var på rehab funket 50mg optimalt for innsovning. Brukte da i samråd med legen litt forskjellige anti-psykotikaer, for å finne den optimale. Truxal ga meg minst hang-over, dagen etter. Men dette er visst første(?) generasjons-piller, og skal gi flere bivirkninger enn de moderne...

Men helt ærlig, så syns jeg anti-psykotika er noe dritt, som skrives ut i hytt og gevær, for alle besvær. Fint rim, forsåvidt.
Men er man først avhengig av benzo og andre B-preparater, er anti-psykotika ganske greit å bruke for å "ri av stormen".
Vis hele sitatet...
Nja, benzo er han veldig restriktiv på. Ba om høyere dose for noen måneder siden, da gikk han med på å doble dosen til 12 mg Vival om dagen i 1 måned. Nå er jeg tilbake på 6 mg om dagen. Det er jo ingenting...Synes også antipsykotika er noe dritt egentlig, men funker utmerket å sove på.