View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Chip Charley Vis innlegg
Jeg gikk på PF i seks år før jeg ble henvist til smertepoliklinikken for sju år siden.Da hadde jeg også fått den på blå resept.Medisinen hadde utspilt sin rolle og jeg tok den mest fordi jeg var avhenging.Brukte ikke Neurontin før jeg fikk smerteplaster,men Lyrica.I den måneden jeg ventet på time måtte jeg opp i Ketorax,men det ble jeg nektet der.Da valgte overlegen å gi meg Norspan pluss Neurontin.Kuttet da ut PF og Lyrica.I tillegg bruker jeg Paracet og Ibux.Denne kombinasjonen fikk meg opp av sofaen og senga.Blir nok aldri smertefri,men går regelmessig til poliklinikken for oppfølging.Jeg har hatt en doseøkning i løpet av de årene.
Vis hele sitatet...
Jeg har gått i nærmere 10+ år og vært innom smerteklinikk men det stoppet der da de trodde jeg kunne bli bedre. Dette er noen år siden og før dette utviklet seg ennå mer.
Neurontin hjelper på noe av smertene men ikke alle , så jeg mistenker da at den tar nervesmertene men ikke de andre.
Jeg har ikke hatt noen doseøkning hverken på PF eller Neurontin siden jeg var der og fikk det. Så jeg har ingen rushistorikk rundt bruk av disse.
Fikk du PF på blå resept?. Jøss , trodde du nesten måtte ligge for døden med kreft for å få det. Så jeg betaler alt selv.
Jeg tåler kun produkter med paracet , ikke Ibux eller betennelsesdempende. Så mistenker mye betennelse i kroppen som får herje fritt til tider pga det. Hatt noen rare CRP resultat.