View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei , ulempen er at jeg går på glutenfritt og laktosefritt i tillegg til en del allergier , så kostholdet kan jeg ikke direkte bestemme selv da jeg blir dårlig av mat jeg ikke tåler.
Hadde kunne være interessant å teste hamp , har røyket i ny og ne og i kombo med det andre har jeg opplevd mindre smerter men alene tror jeg det ikke gir samme effekt.
Vis hele sitatet...
Tror ikke du skal være redd for det! Det er både glutefritt å laktosefritt! Sliter selv med div mat/drikke jeg blir dårligere av..kjipt som..å vet hvor frustrerende det er å leve med smerter! Har selv brukt i mange år så mangt..hovedsaklig tramadol,å de siste årene oxy...men virker som "alle" skal trappes ned fra meds..ingen skal liksom få det som funker ,for andre missbruker eller takler ikke å holde forbruke nede,å får både avhengihet å andre priblemer..jeg hadde det greit i flere år på oxy-uten å trappe opp(noe kanskje de fleste ikke klarer..)! Men så fant en kanonsnill lege ut at jeg ikke sku få mer,men måtte nedtrappes...ikke ville hun heller gi meg tramadol,for en periode ,da det er langt lettere å slutte med..neida..langsom selvpining med nedtrapping..skjønner når man heller vil være avhengig (men mer eller mindre smertefri) enn å leve årevis med smerter... Beste alternativ,når sterke meds som norspan ikke funker bra nokk,er jo opidrotasjon! Bytte til noe som funker,å heller ennbå trappe opp,ta pauser,eller bytte tilbake,om mulig...noe som leger blir mer å mer nazi på...:/