View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Luckystrike440 Vis innlegg
Når det kommer til kosthold,så ja det kan virkelig gjøre mye! Å det sagt,jeg har selv levd med smerter i snart 20år å prøvd mye å lest meg opp å ned..skal jeg annbefale en ting som jeg ikke vet om noe annet som kommer i nærheten av hvor bra det er,så er det hamp frø olje! Perfekt balanse omega pluss mye andre næringssstoffer som KAN gjøre underverker! Godt for alle er det værtfall! Altså ikke oljen med thc eller cbd...
Dog,om det er noe man kan bestille fra utlandet(eller innland??) så kjør på!! Å noe jeg har tenkt på ofte selv! Mange andre sier det å ,å selv merker jeg at kort tid etter inntak å tiden jeg bruker det,så er smertene mindre!! (hamp FRØ olje altså) Tar to-fire store teskjeer daglig! Billig,safe,og ingenting å tape på å prøve,om ikke annet!
Vis hele sitatet...
Hei , ulempen er at jeg går på glutenfritt og laktosefritt i tillegg til en del allergier , så kostholdet kan jeg ikke direkte bestemme selv da jeg blir dårlig av mat jeg ikke tåler.
Hadde kunne være interessant å teste hamp , har røyket i ny og ne og i kombo med det andre har jeg opplevd mindre smerter men alene tror jeg det ikke gir samme effekt.