View Single Post
Jeg mistet lappen ett år, hadde kanskje røyka like mye som deg og kom rett over 0,5 i promille. Men røyka noe nærmere blodprøvene enn det du gjorde. Tar nok et par uker så du blir innkalt til et møte med politiet. Her vil de antagelig si hvor promille eller mikromol du hadde i blodet. Her håper vi selvfølgelig at du kom under den magiske 0,5 grensen Det jeg anbefaler deg på det sterkeste å gjøre er å konsultere med en advokat om saken videre. Så får advokaten avgjøre om du bør gå for tilståelsesdom, vanlig rettssak eller om det finnes andre løsninger. Positivt at du røyker sjelden, og at du er villig til å avgi urinprøve. Det kommer til å bli noen kjipe spennende mnd framover men jeg håper det beste for deg. Kan ikke si dette nok: Prat med en god advokat så fort som mulig, før du går i møte med politiet. Det aller verste som kan skje er at du mister lappen et år, ha dette som utgangspunkt så kan det bare komme mer positive overraskelser. Dessuten skal de spytteprøvene være veldig sensitive. Lykke til! Håper du poster resultatet!