View Single Post
Godt spørsmål, trådstarter. Etter min erfaring er det flere faktorer som spiller inn, men mest av alt tror jeg at det er ekstremt mange som sliter og har psykisk lidelse som underliggende problem. De tingene du nevner er ikke normale ting å gjøre for et menneske. Men mange gjør det likevel. Mange velger å tro at det er på grunn av dumskap og nysgjerrighet, men jeg tror det er et brennende ønske om å føle seg normal som fører en inn i en ond sirkel av stadig mer risikofull rusing.

En ting til jeg mener er undervurdert og det er benzoer og hva de får folk til å gjøre. Og da snakker jeg selvfølgelig om doser som er langt høyere enn de du opererer med i jobben. Feks 4-6mg med rivotril eller xanor. Da er terskelen lav for å prøve andre stoffer, på farligere måter, enn man ville gjort til vanlig. Og hvorfor bruker folk benzoer? Jo, fordi de sliter med psyken, og dosene blir høyere og høyere på grunn av den ekstreme toleranseoppbyggingen.

Mange jeg kjenner som feks tar amfetamin oppå benzoer blir automatisk kriminelle og helt utenfor seg selv. Kriminalitet og andre problemer følger, det sliter mer og mer på psyken, og man gir mer og mer faen.
Sist endret av TrippyKing; 30. april 2015 kl. 22:12.