View Single Post
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
317
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei!

Lurer på for debattens skyld og er ikke noe jeg trenger å spørre om men curious som jeg er kjører jeg nå på..

Jeg har en snapbruker som selger ganske MYE. Kokain, hasj, piller osv. Han driver på i hovedstaden og nå plutselig legger han ut videoer av ansiktet sitt når han er på «ferie» i en skidestinasjon på østlandet, hvor han snakker inne på hotellet (jeg kjenner igjen hotellet og navnet) og appåtil røyker i skiheisen med ansiktet visende til alle på snapkontoen.

Hvordan i helvete er dette reasonable? Ber han om å bli tatt? Har aldri sett en snap dealer som legger ut bilde av ansiktet sitt sånn der. Politiet kan jo bascially bare dra dit, finne han og arrestere han da de vet hvordan han snakker, ser ut og faen hvilke ski han bruker?? Hahah jeg hadde ikke turt det der

Poster anonymt så ikke folk skal mase om brukernavnet hans
Vis hele sitatet...
vet hvem
Du snakker om
Har kjøpt en del ganger av han før han er en fyr man kan stole på straight up guy i rundt seint 30 åra han er ikke så forsiktig og følger ikke med da han går rundt i sentrum etter politi eller noe så han er et enkelt target fra politiet sin side da