View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av eublem Vis innlegg
@Vidarlo
Livskvalitet og livslengde satt jeg i parantes fordi det er vanskelig å forske på (unendelig mange faktorer) og syntes bare det var gøy å ta med. Jeg personlig mener lærdom man finner i religion kan øke livskvaliteten.
Vis hele sitatet...
Vi har omfattande forsking både på livskvalitet og livslengde. Livskvalitet er til ein viss grad eit subjektivt tal, men livslengde er det ikkje. Lev religiøse lenger enn ikkje-religiøse? Kan du underbygge påstandane?
Sitat av eublem Vis innlegg
Jeg gjør det samme som deg og slenger med en kritikkverdig kilde.
http://edition.cnn.com/2016/05/16/he...fespan-health/
Vis hele sitatet...
Absolutt interessant, og dei lister og opp ein del grunnar til at det kan vere slik. Like fullt så er dei nordiske landa nær verdstoppen i både ateisme og levealder.
Sitat av eublem Vis innlegg
Poenget med å vise til Harry Potter var at du kan dra lærdom ut av boka. Poenget mitt er ikke om boka er sann - den er lest mange ganger for det er ei jævlig bra bok.
Vis hele sitatet...
Eg forstår fortsatt ikkje poenget ditt. Og du har heller ikkje svart på kvifor religion kan gi betre svar enn vitskapen på kvifor universet eksisterer. Sjå og innvendingene til Tommel Totter for kvifor spørsmålet gjerne ikkje gir meining.

Og om du vel å postulere gud. Kvifor eksisterer gud?
Sist endret av vidarlo; 8. april 2017 kl. 00:09.