View Single Post
Jeg kan godt være dust jeg, du er også en dust alle er en jævla dust i ny å ne folk er forskjellige men det som er så trist er at vi mennesker må leve og krangle og ha den teite «kampen» der i allés sine liv. Flesteparten av mennesker våkner ikke opp og finner ut at vi har så nedbegrenset potensial, media fra samme side pusher ut uirrelevant frykt til oss for å distansere oss for hva vi virkelig er her for, bli kjent med det selv og universet, slutt med fluor, skriv journal, du hadde hatt godt av litt sopp tenker jeg. Fått tankene dine på rett kjøl. Den eneste sanne evig bliss. Er at du er i ett med universet og bare flyter med og alt er vakkert og pent. Begynn og jobb opp chakraen litt kanskje

Og ja jeg beklager faktisk litt det med hardt kjør med feite damer, det ble litt i overkant kanskje men e sendt d t noen venner bare også tenkt e fuck it og ville se reaksjonen deres

Nå glemt jeg at jeg var kontroversiell Yapper, skal aldri forklare meg igjen fra nå av
Sist endret av ArneBredli; 4. februar 2024 kl. 11:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.