Tråd: Rap/hip-hop
View Single Post
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sitat av Kyrios Vis innlegg
Hva med 2pac da? er ikke han en av tidens beste eller? Rykter kommer når man er succsessfull og er populær da komemr ryktene om alt mulig rart, å bli skutt eller når det er mye rykter det gjør ikke personen flinkere til å rappe men i 50 sin tilfelde er det ja når han ble skutt og når han ble frisk etter det forandret det litt i stemme hans slik at den ble bedre det kan du vite vis du har sett filmen get rich or die trying bare så det er sagt. jeg synes han er blant tidens 10 beste rapper. det er min mennig kanskje ikke din men alle har sin menning så ingen vits at vi skal krangle om det
Vis hele sitatet...
Du så det kanskje ikke men etter oppramsingen skrev jeg "(bare for å ta noen)". Man er ikke en god rapper fordi man har en "bra" stemme. Jeg har f.eks. aldri hørt snakk om at Kurt Nilsen er en flink rapper. Du kommer ingen vei med fanboy'ing og det er heller ikke snakk om smak og behag. Du kan godt si at du syns han er flink og at du liker han, det driter jeg i, men for all del ikke bland han inn blandt de beste og hvertfall ikke topp 10. Jeg har sett filmen og jeg vet en hel del om historien til forskjellige rappere bl.a. 50 Cent. Mitt forslag: Les litt rap-historie, skaff deg en spotify account og søk opp artister i tidligere poster i denne tråden. Jeg kritiserer ingen og jeg har heller ikke som hensikt å krangle med noen, men poenget mitt er at 50 Cent ikke er og mest sannsynligvis ikke kommer til å bli en av de 50 beste.