View Single Post
ALKO
RFBI2000's Avatar
Trådstarter
2
Sitat av Suspect313 Vis innlegg
Hallo, jeg har egentlig en ganske lignende historie! Jeg er 22. Kan jeg spørre deg om hvor mye du drikker? Hvis du ikke er komfortabel med det, send gjerne en PM! Jeg er ikke nødvendigvis noe bedre selv, men jeg tror vi kan hjelpe hverandre.
Vis hele sitatet...
1-2l 40-96% om dagen + øl

Sitat av Suspect313 Vis innlegg
Hallo, jeg har egentlig en ganske lignende historie! Jeg er 22. Kan jeg spørre deg om hvor mye du drikker? Hvis du ikke er komfortabel med det, send gjerne en PM! Jeg er ikke nødvendigvis noe bedre selv, men jeg tror vi kan hjelpe hverandre.
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
At dama di dro fra deg pga drikkinga og rusbruket burde gitt seg en skikkelig øyeåpner og grunn til å slutte. Du kan ikke elska hu mye når du ikke gjorde det for å prøve å få hun tilbake, men for din egen skyld så slutt for det gjør seg mer deprimert og begynn hos psykolog for å få hjelp med de bakenliggende problemene.
Vis hele sitatet...


Jeg er egentlig bare lei alt og livsgnisten min er liksom borte. var en sprudlende og glad gutt for ikke mange år siden. smil
'' Det kan fort bli langt å gå, når man ikke har noe mål '' ...

Sitat av revo85 Vis innlegg
Kutt ut alkohol og piller. Om du absolutt skal ruse deg, røyk en joint.
Det du absolutt burde gjøre er å prate med noen.

Hvorfor ting er slik de er og hvorfor du føler det du føler, det er noe du må forstå før du kan komme deg ut av bobla du har satt deg selv i.

Benzo's & Alkohol kan veldig fort lede til negative handlingsmønstre. Angsten forsvinner ikke, du bare utsetter det øyeblikket du må ha. Konfrontasjon med deg selv.

Det finnes en god del GRATIS tjenester du kan prøve.

https://www.rustelefonen.no/

https://mentalhelse.no/fa-hjelp/hjelpetelefonen
Vis hele sitatet...


Jeg vet det.. jeg tør ikke gå ut døra mer, var ikke sånt før og alt er bare piss..... vil jo egentlig bare ha det bra og sånn det var før :/

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
ja, begynnelsen på 20 åra sugde hardt for meg også.

bli intressert i styrketrening, det er jævlig kult. man jobber liksom med hode, men det vises på kroppen.
du har garantert noen gammel kompis fra skole eller lignende du kan få til å introdusere deg.
dessuten kan du kombinere alko og weed med styrketrening helt fint.

så #1 tips: styrketrening. bra utvikling for hodet. rusbruk kommer automatisk å drabbe vekk til ett moderat nivå som du og alle rundt deg kan leve med.

prøv det!
Vis hele sitatet...
Prøvd, var ikke noe for meg. drevet mye med motocross, men ga meg av personlige årsaker. Jeg driver heller med tatoveringer. men jaa
Sist endret av RFBI2000; 28. juli 2020 kl. 21:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.