View Single Post
Hvor gammel er gutten? Vet du eventuelt om han har blitt forklart situasjonen? Jeg går ut i fra at det er en fordel, da han i alle fall slipper å lure på om det er han som er årsaken til oppførselen.

Jeg skjønner jo utfordringen din ved at du ikke har noe foreldreansvar for gutten, selv om du vel har et forhold til han (sett at sønnen var der når dere fortsatt var sammen da). Så jeg skjønner jo at du kanskje føler deg litt rådløs.

Vet du om barnevernet er blandet inn i saken? Uansett vil jeg si at å ta kontakt med de kan være fint for din del, sånn at du kanskje får lettet litt på bekymringene dine. De har helt sikkert erfaringer fra lignende situasjoner og mulighet til å gi deg noen gode råd, i tillegg til å vurdere situasjonen til barnet selvfølgelig. Om de allerede er blandet inn vil jeg like vel at si ditt perspektiv vil være nyttig for barnevernets vurdering av saken.


Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
gikk på abilify fra jeg var 15 til jeg ble 19. alle rundt meg sa at det var første gang de hadde sett meg le og være genuint "happy"
Vis hele sitatet...
Mens du gikk på abilify? eller når du sluttet?
Sist endret av Person_navn; 12. oktober 2017 kl. 23:04.