View Single Post
Jeg har da jobbet intensivt med et Harry Potter RPG nettspill de siste seks dagene nå, og jeg er meget stolt over min egen fremgang, men - som alltid - når man et visst punkt i prosessen hvor man går tom for idéer og lurer på hva man skal lage av nye, spennende funksjoner til spillet.

Vil du sjekke det ut?
www.anjohan.net >>

Kunne du være interessert i å arbeide, vel og merke gratis, med meg i å gjøre dette til et unikt og ennå gøyere spillkonsept?
Kan du PHP, så ta gjerne kontakt!

Idéer
Har du en idé til nettspillet? Fyr løs! Bare la de passe inn i et Harry Potter univers!

Alt fra tips til hvordan jeg kan lage et tøft Rumpeldunk-system, eller en gøy duelleringsklubb etc.

--------------------------------

Hvorfor akkurat et Harry Potter RPG?
- Som ved Twilight, har Harry Potter blitt ingenting annet enn et fenomen, og det kryr av HP-fans der ute i verden, så hvorfor ikke lage et spill til de?

Jeg vet at det allerede faktisk er et norsk Harry Potter RPG nettspill, men det er nesten som jeg kommer til tårenes rand når jeg er innom siden deres. Det er nesten ingenting å gjøre på og det er derfor jeg har innsett at jeg kunne lage mitt eget - to please the fans
Sist endret av Anjohan; 24. juli 2010 kl. 09:08.