View Single Post
Sitat av Svensk-Robin Vis innlegg
Svaerbak, ja mye bra sex, men ikke ONS. Da mener du dere treffets ett par ganger først eller? Hva gjør det till bra sex?

Hade sykt bra sex med min longtime-kj☺7reste, men fuckade jo opp det. Å det blev litt ensformigt siste året. Vi ville båda va litt kinky men jag var liksom litt for glad for att gi henne en redig rough omgång.
Vis hele sitatet...
Hvem som helst. Folk du kjenner. En venn, en kjæreste, noen du møtte på Tinder for å ha god sex med. Hvis du er singel, funker iColdman sin strategi bra, selv om 4-5 på samme tid hadde blitt litt mye for min del. 1-2 holdt i massevis for meg.

Det som gjør det til bra sex er jo at dere kan snakke om hva dere liker og hva dere har lyst til å gjøre. Ha tillit til hverandre. Utforske og oppdage nye ting sammen over tid. Pluss at alkohol ikke nødvendigvis et element, slik det ofte er ved ONS.

Hvis du vil være kinky, er det vel best å finne deg noen du kan avtale litt med, eller? BDSM og alkohol og ONS høres ut som en mongo kombinasjon. Spørs selvsagt hvor risikofylt det du fantaserer om er da. Jeg ser ikke på finger i rumpa som kinky, for eksempel, men smaken er jo som baken.
Sist endret av Svartbak; 20. februar 2019 kl. 08:32.