View Single Post
jada, jeg er enig at det er litt morsomt, jeg hadde vel aldri regna med at det skulle skje Meg, og han hadde vel flaks at han var på mitt kamera akkurat da dataen sto der den sto. jeg er uansett ganske frisinna og har ikke noe direkte problem med at folk ser meg pule, jeg har gjort værre ting før, men jeg tenker mer på jenta, hvis sosiale liv vil gå ganske i dass om folk får vite at vi holder på..haha.

men som sagt, jeg har vurdert å bare slette dritten, men jeg veit jo ikke om han har gått gjennom alle venna mine, lagra navna deres og vil sende ut individuelle meldinger med filmen i..
jeg veit av erfaring at innholdet i ting man laster opp på youtube blir gjenkjent av diverse greier, kan jeg evt. kontakte youtube ang. brukeren hans og be dem blokkere innholdet i filmen av meg? han hadde forøvrig film av en anna fyr som satt å ronka også, så de kan vel kanskje ta litt på det?

jeg vil bare lufte alle tanker her før jeg tar noen grep i tilfelle han får nyss i at jeg prøver å vri meg unna og publiserer filmen.