View Single Post
2c-e et veldig visuelt phenethylamine og overgår LSD på det visuelle plan. Det er veldig mildt mot psyken din og det er ikke noe problem å kontrollere sinnstilstanden når du tripper. Du er veldig klar og tilstede selv om du er på en full blown psykedelisk tripp, så det i seg selv er ganske interessant.

Jeg har aldri kjørt 2c-e etter en syre tripp, men jeg har kjørt 2c-e med to dagers mellomrom for noen år siden. Jeg fikk ikke på langt nær samme effekten andre gangen, selv med 5mg høyere dose.

Jeg er ingen ekspert, men du vil nok oppleve å trippe, om enn ikke like intenst, vil du nok oppleve hallusinasjoner og andre sanseinntrykk. Mulig det blir mindre intenst enn om du hadde ventet noen uker, men jeg vil tørre å påstå at du vil få oppleve en ganske magisk tripp uansett.

Ja, en psykedelisk tripp kan være mye å fordøye, men det vil ikke si at det er noe i veien for å gjøre det to dager på rad. Det vil nok ikke påvirke deg i en negativ rettning så lenge du er klar over hva du går til og har en rolig og behersket holdning til stoffet og dets virkning. Selvfølgelig, om du er ute etter å rydde opp i inntrykkene dine fra LSD trippen anbefaler jeg deg å vente noen dager og heller behandle disse på en reflektert måte, uten kjemiske stoffer som gjør at du tolker inntrykk på en annen måte enn du ellers ville ha gjort.
Sist endret av voktern; 1. november 2011 kl. 21:54.