View Single Post
Problemet er vel at det er vanskelig å si noe om hva medisin du kan bruke når man ikke vet hva som er grunnen til problemene dine. Utmattelse er et symptom på så mange vanlige og sjeldne diagnoser der ute at det er vanskelig for noen å gi deg tips her. Har du blitt testet for noen matintoleranser? Kan Seroquel ha bidratt i problemene dine (avhengig av hvor lenge det er siden du sluttet)? Disse medisinene er tross alt notorisk for all mulige bieffekter. Dette med at du blir så svimmel kan jo tyde på så mye forskjellig og ikke nevner du stort om andre mulige symptomer du har. Har du vært hos noen spesialister som kanskje kan hjelpe deg? Siden du verker kan det jo kanskje være noe revmatisk, men er jo umulig å si. Jeg er jo ikke lege, heller. Selv en lege ville nok ikke gitt deg medisin-tips over nett uansett.

Livet er også sjeldent så lett som at medisiner fikser på alt så man fungerer "normalt", forresten. Jeg føler med deg for jeg ble også mer og mer trøtt da jeg var yngre og ble etter hvert diagnotisert. Fikk medisin og tenkte det skulle ordne seg back to normal, men livet er mer komplisert enn som så. Jeg føler meg bare noe bedre selv med medisin jeg MÅ ta og har aldri kommet meg tilbake til det som pleide å være min og jeg antar også andre sin "normal". Følte bare for å si det i tillegg.