View Single Post
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Synes det er vanskelig å trøkke i seg nok. Orka aldri speed pga den helvettes nedturen og tok jeg lite så fikk jeg ikke annet rus en ett stille hodet :P
Vis hele sitatet...
Nedtur er ganske kjipt, men det er noe du får når du ikke greier å trykke i deg nok. Ta nok, så slipper du å ha nedtur før du skal ha nedtur.

Jeg pleier å være litt depp dagen derpå. Merker stor forskjell nå som jeg ikke bruker flere rusmidler, men kun amfetamin og litt cannabis. Null benzo, null alkohol, null snarvei. Da kjenner jeg nedturen er litt hardere å håndtere, men uansett så er nedtur utelukkende et fenomen som oppstår her i gården når posen er tom.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Neida. Jeg liker ikke speed, men heller ikke å sove på festival. Tar en dropp før middagstid og må ofte kaste eller gi bort resten når festivalen er over.

Folk som blir hekta på speed er lagd av noe eget tror jeg vi heller sier.
Vis hele sitatet...
Du beskriver jo nøyaktig det jeg forklarte. Sporadisk inntak uten gjentatte doseringer over flere dager osv = man blir ikke like glad i det.

Det er selvfølgelig den ultimate "høna eller egget"-dilemma.
Sist endret av TrippyKing; 12. september 2021 kl. 03:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.