View Single Post
Hei folkens.


obs: Dette er ikke en tråd for å sverte komplett.no som nettbutikk. Liker denne butikken og handler alltid der.


Kan starte alt fra begynnelsen.

Kjøpte TV den 10.04.2014 fra komplett.no.
Kjøpte så veggfeste fra komplett for 1-2 mnd siden og har vært fornøyd.

Veggfestet hadde 2 skruer. 1 oppe og 1 nede som skulle festes i veggen med ca 6 cm skruer. Vi søkte veggen med standersøker og fant standeren i veggen. Skrudde inn skruene og kjente at vi fikk motstand.

Dro litt i skruene for å sjekke at de faktisk satt og det gjorde de. Hengte da på veggfestet og kjente igjen om det satt og det gjorde det.

Når vi skrudde inn skruene så så vi at veggen bøyde seg litt innover som da tyder på at skruene fikk godt feste.

Hengte på TV'en og dette har gått veldig fint. Ingen bevegelser i veggen eller lignende her.

I går kl 22:50 så datt TV'en plutselig i gulvet. Vi hørte småknirking og ulyder før den plutselig falt rett i gulvet.
Nå er hele tv'en bøyd som en banan og flere HDMI porter er ødelagt og skjermen er ripete flere plasser.

Kjøpte med trygghetsavtale med TV'en, så jeg tenkte jo at jeg skulle være trygg.
Vi brukte skruene som fulgte med veggfestet for å feste dette.


Nå etter masse krangling med komplett så sier de at TV'en ikke var festet i det hele tatt. De mener jeg har truffet tomrom i veggen. Men DA skulle TV'en ha dettet i gulvet med en gang og veggfestet gitt etter.


Så mitt spørsmål er:

Er det noen her som har hatt lignende problemer og kan komme med tips? Vi trenger TV i hus og jeg er ikke interesert i å betale så mye for en TV når man blir nektet å bruke trygghetsavtalen fra komplett.



Takk for innspill.

Mvh
Nikon