View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Liten teori jeg har, lurer litt på hvordan erfaring dere har og hva dere tenker om den?

Dette stemmer nok ikke for alle men kanskje for noen her.
Når jeg er høy kan jeg gå mye dypere i tanker og har en mye dypere forståelse. Ser kanskje mer ting for hva det er. Det er vanskeligere og lure seg selv.
Cannabis for meg med liten toleranse er veldig psychedelisk(hvis jeg røyker 1-2 ganger i uka maks). Da føles det veldig som medisin.
Jeg tenker ofte negativt og meg selv, men hvis jeg da tør og bare legge meg ned med noe litt psychelisk musikk på ørene.
Utfordrer meg selv og lar tankene komme og prøve og ikke kontrollere noen ting. Jeg bruker ofte litt tid på og komme dypere(gi slipp).
Hvis jeg da tør og gå inn i de negative tankene så får jeg ofte noe ut av det. Den negative tanken stemmer kanskje ikke i det hele tatt, og jeg kan gi slipp på den med et nytt perspektiv. Eller kan jeg prøve og finne en løsning, gjør det vondt nok så ønsker man og forandre det. Og løsningen kan være veldig mye lettere og finne i den tilstanden.

Altså jeg føler det kan være stor verdi i og gå inn i det man ikke ønsker og tenke på, isteden for og dytte det bort. Blir som en tripp for meg, men annerledes en sopp og lsd. Men har ofte føltes veldig betydnings fult for meg. For meg er det også mulig og trykke litt i nødbremsen og hente seg litt tilbake hvis det blir skremmende for intenst.

Hva tenker dere om det jeg skriver her? Noen med lik erfaring? Tør dere prøve?

Skal sies at jeg ikke "merket" de "sterke" psychedeliske egenskapene til cannabis før etter en sterk opplevelse på dmt.
Men jeg tror de var der, jeg viste bare ikke hva det var eller hvordan bruke den.