View Single Post
Sitat av Dough Vis innlegg
Ingen som liker å bli diktert hvordan de skal gjøre jobben sin, det gjelder også NAV-ansatte.
Vært inn og ut av NAV like lenge og stort sett fått det jeg har krav på. Nå som NAV har sin historikk på meg blir jeg møtt med forståelse og grei kommunikasjon. Faktisk imponert over hvordan de følger meg opp hva angår mine utfordringer med arbeidslivet. Mine vedtak inkluderer bl.a. flere år overtid på AAP til skole. Poenget mitt var overhodet ikke noe om hvem som har hatt det jæveligst men noe med tilnærmingen til NAV.
Vis hele sitatet...
Så fint at du har gode erfaringer med nav da. Men aksepter at andre ikke har det uten å klikke helt og bli usaklig. Jeg er i en rettslig prosess når det gjelder dette . Og, jeg prøver å få fram at det kan gå sånn som han jeg siterte som får utdannelse, førerkort og det jobb i oljen samt dame og unger, og det kan gå sånn som meg som har ødelagt livet mitt og kroppen min pga et selvmordsforsøk som feilet den dagen jeg ikke makta mer fordi ingen hørte på meg og ingen ville ta meg på alvor og aller minst NAV. Du kan godt være en kompis og la være å svare på det innlegget her for det kosta meg mye å skrive og jeg vil helst ikke ha noe tilbakemld på det. Takk