View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Stjeler tråden litt. Jeg er for tiden et sted i Bergen på langtidsbehandling. Fant fort ut at jeg ikke kan være her. Helt inkompetent ledelse, spesielt sjefen her, prøver å få meg sur og sinna hver eneste dag. Sender meg stygge og dømmende blikk mens det hagler nedverdigende kommentarer. Klager på meg hele tiden og allerede første dag ble det formidlet at jeg egentlig bare kunne komme meg vekk herfra med engang. Virker ikke som det er noe særlig kompetanse på huset her heller, er noen få ansatte som er gode mennesker, men ledelsen er helt giftig så det blir til at jeg må bryte behandlingen om jeg ikke får en plass et annet sted. Vil ikke nevne navnet på stedet og teksten ovenfor er ganske vag uten konkrete eksempler da det kan være greit å være litt anonym mens jeg fortsatt er på dette stedet.

Noen som har noe sted å anbefale? Skal prøve å komme meg tilbake til stedet hvor jeg var på korttids behandling før jeg kom hit og se om det er mulig å få opphold der til jeg finner et sted med lengre opphold..