View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Var på fellesskapet som metode. Dagen starten med frokost dekket av oss, morgenmøte, struktur som var vasking av huset vi bodde i, 2-3 ganger per dag. Lunsj, vasking, møte, vasking, lage middag, møte, fritime halvannen time. Kan vær på rom alene men med åpen dør, kan ikke tilbringe 2 stk på samme rom. Kveldsmat, kveldsmøte, leggetid.
Kort fortalt det der.
Om du ikke er hundre prosent innstilt så er det etter min mening helt bortkastet. Jeg er enig at personer med rusproblemer trenger struktur, men jeg og flere som var så så på det som om at det har en fangeleir til tider.
For meg er det helt retarded å måtte vaske samme gang for eksempel 3 ganger om dagen.


Der jeg var, så var det grader hvor du kom opp i. Noen kunne være på kjøkken, noen kunne videreføre samtaler til personalet for å nevne noe. Gjerne i 3-4 uker om gangen, så det gikk i rotasjon.

Møter var alt fra 2-3 ganger i uken med forskjellig tema, og du måtte delta ved å snakke. For noen med angst så er det kanskje ubehagelig, men det blir man tolerant til etterhvert. Vi har totalt 14 stykker, og det var kun 3 stykker som var engasjert nok til å fullføre.
Vis hele sitatet...
Det må være Samtun ved Bø

Det er et genialt sted forsåvidt som er beintøft, men gjennomfører du det vil du uten tvil bli en mer oppegående person uavhengig om du "sprekker" eller ei
Sist endret av Sadhana; 5. november 2021 kl. 14:42.