View Single Post
Jeg brøt kontakten med alle i miljøet, kjøpte ny tlf med nytt nr og fikk skjult oppføring på nret. Reiste med damen til foreldrene hennes i Sverige bodde på en gård ca 50mil vekk fra alt og alle. Sluttet uten så mye som en paracet. Hadde brukt subutex og amf, piller, hasj og røykt mye smekk i over 10 år dageligt. Og var det du kan kalle super narkis. Bodde i Sverige i 8 måneder.



Er nå rusfri på snart 3 året har fått masse kurser innfor olje og gass via nav. bil sertifikat og flere anlegsmaskin sertifikater. Er nå i full jobb og ser ikke på rusen som noe annet enn noe som stjal en haug med år av livet mitt. Er ingen alternativ å ruse meg igjen, kan drikke alkohol men andre rusformer kan dra så langt til helvete det går Ann å komme! Tenkte enten slutter jeg eller fortsetter jeg. Ingenting imellom ingen "stakkarslige sprekker" osv. Er beinhard både med meg selv og min samboer ang rus og er nok det som har gjort at vi er der vi er i dag.
Hun er også knallhard. Vi har nå 2 barn som betyr alt for oss, selv vokste jeg opp i 4 fosterhjem i Bergen ink over 23 institusjoner innen " barnefjernet" er ikke aktuelt at dette skal skje med mine barn! Er ingen fasit på å slutte med driten, men du må være steinhard med deg selv ellers funker det ikke. Er over 1000 grunner til at 1000 forskjellige personer ruser seg, men du vet selv best om du virkelig vil og vil du så får du det til. Er ingen andre som kan gjøre det for deg!

Selv tviler jeg på at det hadde funka for meg å bli rusfri med en haug med andre tidligere narkomane på en avrusning.

Jeg håper virkelig du får det til å bli rusfri og når dine mål i livet, du klarer det om du vil!