View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Minst 64 land er avhengig av AstraZeneca-vaksinen som produseres i India.
Nå har de bremset eksporten, på grunn av smittebølgen som rammer landet.
Og det ser vel ikke så veldig lyst ut for India de neste ukene/månedene.

Selv om AZ fortsatt er godkjent for voksne av EMA så er det mange land som
ikke vil bruke den på folk over 65 bla. Norge, Sverige, Tyskland og Frankrike.
Disse trenger altså ett alternativ.
Vis hele sitatet...
Her sauser du saman minst to ting.

AZ vert produsert fleire stader, m.a. Serum Institute. Men i Europaxer den produsert i Belgia, Nederland og USA, og vi importerer ikkje frå India.

Viare så har du misforstått. Opprinneleg var det usikkerhet rundt om AZ var funksjonell for folk over 65. Men det har vi i etterkant fått data som tilseier at den er - og blodproppproblematikken har dukka opp. Men blodproppen rammar hovudsakleg unge kvinner, ikkje eldre. Difor har ein del land valt å kun nytte AZ på folk over ein viss alder, t.d. 60 for Tyskland sin del.

Grunnen til den begrensinga er at eldre har mindre sjans for bivirkninga.

Viare så svarer du ikkje på nokon av innvendingene angåande Sputnik, som truleg har dei samme problema som AZ, samt eit par andre som AZ ikkje har. Så det er fortsatt langt ifra åpenbart kva du vil fram til; det ser ut til at du kaster ut usammenhengande påstander.

At eksportstrupinga frå India kan få ein del land til å velje Sputnik ser eg på ingen måte vekk ifrå, men det er ikkje fordi dei ikkje ønsker AZ - men fordi dei ikkje får tak i AZ...
Sitat av vindaloo Vis innlegg
VG
Jeg mener altså ikke att vi må slutte med AZ, jeg sier att vi kan komme
i en situasjon hvor vi ikke lengre har mulighet til å bruke den pga. tilgjengelighet.
Vis hele sitatet...
Hæ? Som sagt vert ikkje AZ i bruk i Europa produsert i India. Viare så har du framført budskapet ditt på... underlig vis om du faktisk meiner det:
Hvis det skulle komme flere indikasjoner på blodpropp ved J&J vaksinen og AZ allerede har banet vei ved å sette frykt i folk,
så er vi bare en EMA godkjenning unna att Putin kan valse inn.
Vis hele sitatet...
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Men mener dere at det er uriktig når jeg tenker att utsiktene for eksport av Sputnik har bedret seg siden nyttår?
Vis hele sitatet...
Eg vil iallefall hevde dei har fått eit solid skot for baugen gjennom rapportane frå Brasil. Og det har ikkje vorte færre vaksiner tilgjengeleg siste halvåret, så breidda i feltet er større enn den var ved nyttår.