View Single Post
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Ja, det må skje noe ordentlig dritt før folk gidder å bry seg.

Dette har ikke noe om at samfunnet har endra seg. Det blir bare ikke ille nok til at folk bryr seg.

Og til deg som ba meg lese meg opp på Brumunddal historien: Jeg var 9 år for 30 år siden og bodde i Brumunddal en stund. Jeg vet hvordan det var der før og jeg vet hvordan det har blitt nå. På den tida så ble alle påvirket av det som skjedde i Brumunddal. Det var ikke sånn vi skulle ha det. Derfor, når Arne Myrdal kom tilbake en liten stund etter «slaget om Brumunddal» så vant de ordentlige brumunddølingene til slutt. De fant seg ikke i det.

Så, hvis du er interessert i å høre mer om dette eller lese om det, så si ifra eller søk informasjon selv.
Vis hele sitatet...


Vel, det var akkurat det dere diskuterer over her jeg ville minne deg på. Så mer lokal lærdom enn jeg besitter fra Brumunddal har jeg ikke behov for. Vi er ca like gamle og begge har tydeligvis hatt lengre tilhørighet til stedet, men takk for tilbudet

Kan opplyse litt om denne asiatiske familien som ble trakkassert. Sønnen er en av Hedmarks største og flinkeste restaurant drivere den dag i dag.

Det var også to karer fra Brumunddal som blåste av Bandidos bomben i Drammen.
Det har versert rykter om at de stammet fra «mobiltomta» opprinnelig, men om det er sannheten vet jeg ikke noe om.
Sist endret av Myoxocephalus; 11. april 2021 kl. 09:25. Grunn: quotefix