View Single Post
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Kan til en viss grad forstå hva du mener, men jeg droppet selv russetiden og klarte meg fint med det. Er vi så bortskjemte at det ble en menneskerett å feste i 14 dager i strekk? Det sier seg selv hvorfor det ikke er forsvarlig å ''se mellom fingrene''. De ungdommene får heller se på det som en god gjerning for samfunnet og resten av verden, synes nå jeg. Er du ikke enig, Vindaloo?

For å leke djevelens advokat i et lite øyeblikk så skjønner jeg jo at ungdommen som sikkert har gledet seg i mange år føler at de mister noe. Okei, så feller jeg én tåre for dem. Når livet gikk videre og frontallappene for denne generasjonen er ferdig utviklet så vil de forstå hvorfor den her 'problemstillingen' ikke er av betydning i det hele tatt.
Vis hele sitatet...
Sikkert irriterende å miste russetid, men det har ikke noe særlig annen funksjon enn moro.

13-16 åringer derimot skulle brukt denne tiden på å utforske seg selv å andre, få kjærester
kjenne på seksualiteten sin. Nå har de vært isolert og en del sikkert redde også, i over ett år.

Så jeg prater ikke bare om festival å moro, men om erfaringer det skulle gjort seg sammen med andre.