Tråd: AstraZeneca
View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Jeg var syk med corona forrige uke, og har ikke opplevd noe av det du sier, det høres ut som fryktpropaganda som rammer et særlig mindretall.
Vis hele sitatet...
Nei, du, og mange andre har ikkje opplevd det. Det er som venta - og irrelevant. Som nevnt i forrige innlegg er dødelegheita på bekrefta tilfeller i området 1-3%. No er det sikkert høgare enn det som er reelt, sidan mange ikkje vert oppdaga, men det er fortsatt brukbar andel dødsfall som følgje av det.

Det er folk som havner på intensiven med det - og ungen folk.
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Det var 3 dager med hodepine og feber, tap av lukt og smak, ellers ingen hoste eller andre problemer. Når over 99% overlever corona-viruset synes jeg hele greia med restriksjoner osv er noe jævla tull.
Vis hele sitatet...
99% hadde ikkje overlevd om alle fekk det. Då hadde vi ikkje hatt ressurser til å bruke respirator på dei som fekk alvorleg sjukdom. Vi hadde ikkje hatt ressurser til å ha tre intensivsjukepleiarar sittjande på døgnvakt for dei som har behov for det. Vi hadde ikkje hatt ressursar til å gje dei medisinsk behandling.
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Har blitt enda mer skeptisk til alt det her etter å ha hatt corona. Har aldri tatt noe vaksiner for influensa ,forkjølelse eller lignende så ser ingen grunn til å ta en vaksine for det her ufarlige lille viruset som hele verden overreagerer på.
Vis hele sitatet...
Så di eiga erfaring er meir verdt i ein debatt om epidemien, enn faktisk forskning?
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Ihvertfall ikke nå som jeg har hatt det og immunforsvaret mitt har blitt naturlig styrka.
Vis hele sitatet...
Uh.

Immunforsvar fungerer ikkje slik. Det har ikkje vorte styrka, og eit sterkt immunforsvar er ikkje nødvendigvis nyttig heller - det kjem med sine eigne problemer...