View Single Post
Okei det har seg sånn at min saksbehandler/støttekontakt i barnevernet har brytt sin taushetsplikten om meg. Jeg kan forklare enkelt å greit om det som skjedde. Jeg tenkte at det var en god ide å dra å lufte tankene mine noe jeg ellers aldri gjør men min mor har maset på meg om at det kan gjøre meg godt. Så da gjorde jeg det dro på møte å pratet med min saksbehandler om ganske sensitive ting om meg. Å d føltes greit å alt det der men ja i hvertfall noen uker senere var jeg å en kompis å var litt pirattaxi i byen å muligens plukke opp noe babes. Å vi sku kjøre en litt for full jente hjem. Men denne jenta visste seg å være datteren til min saksbehandler å hun visste tydeligvis hvem jeg var. Å hun begynner å forsnakke seg å forteller meg ting bare min saksbehandler vet å forteller meg at jeg kan ikke si at det var hun som sa d. Har kontaktet min saksbehandler etter det å h*n mener at h*n ikke har fortelt til noen å at h*n har taushetsplikt. Jeg sitter her nå å vet fan ikke hva jeg skal gjøre. Skal jeg ta det til retten eller hva jeg vet faktisk ikke. Kjenner jeg blir sinnsykt frustrert over at hun nekter på det når jeg og min kompis vet 100% at h*n har sakt til datteren sin. Setter pris på tips om hva jeg kan gjøre med det her