View Single Post
Sitat av Carmex Vis innlegg
Dette handler ikke om at hun bryr seg og ønsker mitt beste, dette handler om at hun virkelig ikke liker meg, hun har sikkert sine grunner.

Jeg bor mange timer unna hennes distrikt, og det er veldig rart at hun skal ringe folk og opplyse de om rullebladet mitt.
Vis hele sitatet...
Kan slikt virkelig være lov? Har du vurdert å kontakt advokat?

Sitat av tearz83 Vis innlegg
Kan alltids klage til spesial enheten for politisaker, det blir garantert henlagt, men hun vil få seg ei skrape.

Men ring nummeret og hør hva det er. Som andre påpeker så er er ikke din sti ren, du røyker enda. Og selv om du tror ingen merker det så vil folk som er kjent med virkningen vite, og politi er blant de du må regne med her. I tillegg så får du vel det fra ett sted...

Så har du historien din også blir du observert rundt noen kjenninger, så er politiet på ballen.

Så min antagelse er at hun har merket at du har røkt, lukt, utseende oppførsel, og /eller du har blitt observert med noen kjenninger og de tror ikke din sti er ren.

Så ring det nummeret og finn ut hva det er... Mistenker litt at dette er som noen er inne på og hjelpe deg med å bli helt clean. Men på en uelegant måte.
Vis hele sitatet...
Men hva pokker, han bor nå flere timer unna der hun jobber. Sikkert i et helt annet politidistrikt. Hun kan ikke ha luktet hasjlukt av ham, hun kan ikke ha sett ham med "tvilsomme mennesker", det er 2 år siden han flyttet vekk fra der denne lensmannen jobber og likevel så driver hun å ringer sjefen hans og opplyser om at han har kriminell fortid?

Det virker jo som at hun ønsker å kjøre livet hans i dass. Knekke ham rett og slett. Bitch altså.

Og hva pokker mener dere med at han bør ringe henne? Han bør styre så langt unna det kvinnehelvete som overhodet mulig. Om han ringer henne så blir det vel bare mer vann på mølla og ennå mer jævelskap fra hennes side.
Sist endret av _abc_; 26. november 2020 kl. 00:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.