View Single Post
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Hei, har en litt spesiell problem stilling. Jeg har levd på kant med loven i nesten hele min voksne alder.

Skal gjøre dette så kort jeg kan, men for snart 2 år siden tok jeg til vettet og gjorde en snu-operasjon. Jeg flyttet fra alt og alle, ble nykter, og fikk ny jobb og dame osv.

Levd så A4 som det er mulig, og ryddet opp i gamle synder. Mye jobb som tar lang tid.

Eneste jeg tillater meg en joint eller to om dagen.

Nå, problemet mitt er lensmannen der jeg kommer i fra virker helt besatt av meg, stopper familie og spør de spørsmål om meg, hun har også ringt nåværende jobben min, som førte til en klein samtale med sjefen, men gikk fint da min nåværende sti er ren.

Hun har også ved en anledning fått to betjenter til å stoppe meg og gi meg et telefonnummer "som jeg kunne ringe om det var noe". Jeg kan godt legge ut nr her..

Er også flere andre småhendelser som jeg kunne nevnt.

Det er jo fint lite jeg kan gjøre med dette føler jeg? Hvor kan jeg liksom klage, og evt på hva, har jo ingen håndfaste bevis på noenting. Men jeg begynner å bli litt irritert. Særlig det at hun ringte nye jobben min følte jeg på.

Noen lignende erfaringer, eller tips til hva jeg kan gjøre?