Tråd: SoppNoia
View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
For 3 måneder siden opplevde jeg en sopptur som har satt en støkk i meg. Jeg sliter veldig mye med paranoia, føler alle rundt meg vet alt om meg, at informasjonen i hodet mitt er delt rundt. Helsevesenet, relasjoner osv. Jeg er så dliten og lei meg, jeg vil bare leve som et vanlig menneske, jeg vil bare att dette skuespillet skal stanse. Jeg forstår meg ikke på sosiale greier lenger for jeg vet ikke hvem jeg er eller om jeg skal stole på noen.

Har snakket med mine nærmeste men snur ryggen til de med en gang, ekstremt paranoid, jeg sitter bare å venter på å bli drept. Jeg vet dette høres tullete ut men jeg opplever dette hver dag, leser tankene mine, spionasje, hacket osv. Føler meg som den største taperen i universet. Når går dette over?

Og btw admins: Jeg ser at jeg ikke kan poste på diskusjons forumet lenger å ønsker gjerne en forklaring på PM hvorfor da det også trigger paranoian, kanskje hele forumet her også er med på spillet?

Off, noen som har opplevd dette? Selvmordstankene starter å bli veldig forstyrrende for meg også da denne tortur eksistensen kveler meg langsomt. Jeg slår av mobilen hver gang jeg snakker med noen IRL pga av spionasje, men jeg har ingen grunn til å bli spionert på men likevel så føler jeg det.

Håper ikke dette blir slettet, trenger å høre andre sine meninger. Jeg tar antipsykotika men jeg føler fortsatt dette, er redd jeg har ødelagt meg totalt nå. Det blir bare verre og verre
Vis hele sitatet...
jeg håper for guds skuld du har ringt til legevakt nå!