View Single Post
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Eller kanskje hele premisset er feil, og vi blir lurt av et mangelfullt statistisk grunnlag?
Vis hele sitatet...
La oss si at dette var tilfellet. At gutter er nøyaktig like rolige, renslige og organiserte som det kvinner er. Og til tross for det, så utfører huseiere diskrimnering basert på kjønn (som Myoxocephalus har empirisk bevist). Det impliserer da at alle disse huseierene da er en del av en eller annen femi-nazi kult som skal undergrave det mannlige kjønn og stenge dem ute av leiemarkedet. Til tross for at det er ulovlig og svært upopulært.


...eller, så er det tilfellet at gutter roter mer, vasker dårligere, er mer aggresive og ligger kronisk bak kvinner når det gjelder modenhet. Noe som fører til mer hodebry og arbeid for de som leier ut og de som skal utføre utvask. Occams Barberblad forteller meg at realiteten lener seg mot sistnevnte alternativ. Jeg forsvarer ikke praksisen, men kan ha empati for huseire som setter opp slike begrensninger til leietakere. Jeg tviler veldig veldig sterkt på at dette har noe med "radikal feminisme" og gjøre. Dette skjer av rent økonomiske/praktiske årsaker som gagner de som leier ut boliger.
Sist endret av Juicekongen; 30. oktober 2020 kl. 03:24.