View Single Post
Sitat av storetårn Vis innlegg
Jentene på Eskortesider her I Norge er sjeldent i noe menneskehandel. Billige jentene fra Øst-Europa? Er ingen billigsegment på den siden hvor de øst europeiske som liksom er trafikkerte har en lavere pris. Prisen er jevn uansett etnisitet, men kanskje litt dyrere for Norske siden de er så få.
Prisene er etter hvor attraktiv personen er.
Vis hele sitatet...
Det er bullshit dude! Engelskspråklige annonser som florerer på de norske eskortesidene er 99% trafficking så ligg unna alle som prinsipp. Man skal gå ut fra at alle fra Øst-Europa har bakmenn og er under heavy tvang. Kjenner til flere av pimpsene og vet åssen de jobber. Watch out etter tatoveringer av kroner, pimpsa markerer noen av damene med det for å markere eienskap der de ser seg selv som konger og damene som slaver, og er damene dårlig i formen en dag og vil ha fri så får de en gønner til huet. Merkeklær og ansiktskirurgi er en fin fasade men sannheten bak er helt sinnsykt trist.. Prisene har lite med attraktivitet å gjøre du snakker om noe du ikke har peil på bildene på nett er photoshoppa men prisene er etter hvor mye penger selgeren trenger og hvor mange kunder de trenger. Har fått dette nøye forklart av russiske pimps med damer i Oslo; Lavere pris betyr flere kunder og mere inntekt totalt.. De norske kan ha høyere pris fordi de ikke behøver så mange kunder siden de får spenna selv og ikke må gi mesteparten til bakmenn.

Til deg som vurderer å selge sex fordi du trenger spenn vil jeg quote fra Equicez' mest episke låt "Og du solgte deg for 300 spenn til den mannen, ta rei sammen!"

Sitat av magnet Vis innlegg
møt opp på offentlig sted for en date først.
be om hotel treff, istedenfor å bli med han hjem.
be om pengene før dere stikker på hotel.
bruk kondom!
25 min dusj med litt gråting.
Vis hele sitatet...
Det her er vel beste tips om du uansett bestemmer deg for å gjøre det, men tror det kan følge deg resten av livet og ikke bare glemt etter 25 min i dusjen.
Sist endret av Harek; 14. september 2020 kl. 01:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.