View Single Post
Sitat av gepshen Vis innlegg
[COLOR=red]Advarsel: Flere av stoffene nevnt i denne rapporten er ulovlige ved norsk lov og dette er INGEN oppfordring til å innta psykoaktive stoffer!!! [/COLOR]


*** Stuukings on Imovane ***

Dato: 01.07.2004
Stoff: 3 Imovane (22.5 mg. Zopiclone) + mer godis i slutten av turen
Level: +++
Varighet: 4 timer.
Deltakere: Meg (Apoteket) og Tulla
Setting: Hjemme og en tur på Rimi

Klokka 16.30: Tok først 2 Imovane og ventet ca en time.. Begynnte da å loke noe sinnsykt. Glemte hva jeg holdt på med hele tiden. Så skulle lade mobilen. Men jeg skjønte ikke at jeg prøvde å sette USB-kabelen til kameraet inn i ladehullet på mobilen. Men etter 20 minutters stuuking med dette fikk jeg endelig satt mob'en på lading.

Føler meg helt sløva og looka i hodet. Musikken er digg, men også som en rotete mølje inni hodet mitt. Ååååå, formen er sååå digg nå og Terese sitter i telefonen og snakker bare svada tror jeg. Det er bare SÅÅÅÅÅ deilig å LOKE på Imovane asså. Nå skal vi prøve å få tak i litt pepper så vi skal bli litt gira senere i kveld.

Var på butikken og kjøpte litt tobakk og drikke. Kjøpte tobakk forde vi skal røyke bønner i kveld. Det skal bli digg. Var helt rart å være på butikken, skjønte nesten ikke hvordan jeg skulle klare å betale. Dro feil kort og stuuka med koden. Gikk så ut fra Rimi og ringte litt rundt for å høre etter speed, men da måtte vi til Jessheim og det ble litt langt nå.

Klokka 18.19: En ny Imovane er tatt.Kjenner jeg begynner å loke mer nå etter en halv time. Ikke så lett å skrive akkurat nå. Føler meg som en seig gummimann - LoL. La meg i senga en times tid. Lå og hørte på musikk mens sengetøyet var i aktivitet. Jeg hadde fått halliser på Imovanene. Puta til dama mi "pustet" og beveget seg og mønstret på den begynnte å gå rundt på puta. Og etterhvert begynnte mønstrert i puta og danse etter musikk.

Klokka er nå 00.12: Venter fortsatt på den brune shiiten, men har fått tak i det andre. Var like borti gata her og henta 10 Hyppere og 2 gram Pepper for 1050 kroner som jeg hadde tatt ut på kredittkortet. Sitter nå på 4 linjer og har det fett. Imovanen er ute for lenge siden, men nå skal snart ta hyppere og røyke bønner *** Super Duper Dag ***


Konklusjon og oppsumering: Dette ble en knall dag. Tulla ringte legen og fikk ut ei pakke Imovane. Tok så med en haug resepter på apoteket og tok ut en hel bærepose med medisiner. Vel hjemme gikk det ned 2 Imovane hver og vi begynnte å stuuke skikkelig. Skulle sette i laderen til mobilen, men trodde USB-kabelen til digitalkameraet var laderen til mobilen og stuuket med dette i 20 minutter før jeg skjønte at jeg drev med feil kabel. Var så ett par turer i butikken og tok noen telefoner etter noe godis: Hasj, Amfetamin og Hyppere. Tok ut cash på kredittkortrt og så tuslet jeg til en kompis og fikk levert varene. Nå er det HD4S i kveld og snart er det bønne og 2 stk 542.. Super dag Nå var jeg ute og fixa noe brunevarer og da traff jeg på en danske som var på ferie i Norge. Han var på rockern og hadde tatt hyppere og røyka bønne. Litt senere kom kompisen med bønnene mine. Klokka er 0130 og nå skal vi fyre og så skal jeg lage musikk Nå kjenner jeg den førte hypperen, det er fett asså Bedre enn Imovane...


- Apoteket 01.07.2004 - PLUR
Vis hele sitatet...
har selv spist over 15, og eneste jeg har merket er den helt forferdelige smaken som setter seg i kjeften i dagene etterpå.. fikk ikke sove på dem engang og det er jo sovepiller!