View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Første gangen jeg testa det, var med vanlige salvia blader, fikk samme effektene dere snakker om men varte ikke så lenge:

Tok bøtte, holdt inn leeenge, pustet ut, for å så kjenne noe slags kriblinger/frysninger som starta i nakken og spredte seg over hodet mitt. 3 kompiser sto rundt meg og observerte grundig.
Det første jeg kom med var at det var noe feil med balansen min, for uansett hva jeg prøvde så ble jeg trekkt ned på skrå.. såkallt "salvia-gravity" har andre forklart det som.

Vi brøt ut i lattis når jeg ikke klarte å stå lengre, jeg satt meg ned, og sikkla litt for meg selv.. for spyttproduksjonen din går på høygang når du røyker salvia + man får en rar prikking rundt om på kroppen.

Jeg klarte tilslutt å sette meg, for å så finne ut at en heklet duk ville kommunisere med meg.. alle åpenrommene i heklemønstrene åpnet og lukket seg, som om de prøvde å snakke, men ikke hadde noe luft til å fullføre ordene.. jeg satt der litt for meg selv og undret over dette..

Salvia varer jo ikke så lenge, så det tok ikke lange tiden.. 10-15 min? før ting ble normale igjen...

Men jeg kunne tenkt meg å bli "blasted in to space" av salvia.. hvis jeg får tak i noe ekstrakt.. dog bør man være litt forsiktig meg kraftig ekstrakt...