View Single Post
Deltakere: Meg selv og min gode venn SilverKhan
Setting: På et fjell

Jeg har hatt endel Salvia liggende helt siden mai i år. Siden jeg ikke hadde prøvd før har den liksom bare blitt liggende.
Men idag bestemte vi oss for å gi det et forsøk.
Vi satte oss på et fjell som kalles "smoky mountain" av alle hasjrøykere i området hvor jeg bor. Vi hadde med oss et par gram salvia blader, ca.1/2 gram 10x ekstrakt, en bong og en lighter.
Og godt humør da seff
Vi lagde en fylling med salviablader og fyrte opp.
SilverKhan trakk først. Etter et par trekk begynte han å le voldsomt og sikle litt.
Så utbrøt han: "Euforisk utspytting!"
Da ble jeg også ivrig og tok bongen.
Khan klarte uansett ikke å røyke mer fordi han lo sånn.
Jeg fylte brønnen og trakk.
Først var det noe ubeskrivelig.
Jeg prøvde å beskrive det ubeskrivelige til den latterkvalte Silver, uten stort hell.

Ett par trekk til så begynte det å gå unna. Jeg digga smaken helt og trakk grådig. SilverKhan røyket et par trekk til han også.
Så fylte vi bongen på nytt.
Jeg tok et kraftig trekk. Det ble litt vel mye. Jeg siklet voldsomt og likte ikke smaken lenger. Så rullet jeg litt bortover bakken mens SilverKhan røyket litt mer.
Jeg fikk noen synsforstyrrelser som man ikke kan kalle halusinasjoner, men de var fine uansett.
Noen av dem litt groteske, men jeg ble ikke redd.
SilverKhan fikk ingen visuals.

Under "trippen" fikk jeg en sterk følse av at jeg lå på noen skinner og verden kjørte på disse skinnene inn i en slags tunnel.

Er fortsatt ganske loka. Det er kanskje en halv time siden vi røyka nå. Kanskje mer.

Beklager hvis dette ble rotete.

Konklusjon: Salvia var fett! Tror ikke jeg skal prøve ekstrakten ennå for det var ganske kraftige saker.
Håper for guds skyld ikke det er noen kjipe langtidseffekter som ingen vet om ennå.