View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av hahehe Vis innlegg
Du er ihvertfall ikke alene om å sitte med det der, har mye av det samme samme tankene/følelsene selv.
Fort gjort å danne seg et feil bilde av hvordan man er også når man sitter for lenge med sånne tanker. Prøve å finne noe annet å sette fokuset på så du kan komme inn i et annet tankemønster.

Forresten, forsiktig trenger ikke være usexy, det spørs helt hvilke øyne som ser!
Vis hele sitatet...
Det er bare så utrolig vanskelig å finne på noe helt utenom.. særlig i de tidene her. Jeg har nok funnet grunnen til min depresjon, og det er enkelt og greit følelsen av å være ensom, forlatt, ubetydelig. Jeg har en mor og noen søsken som bryr seg+slektninger men jeg finner ikke mine egne som jeg føler tilhørighet med. Kanskje andre heller ikke er så sammensveiset som de gir uttrykk for og jeg legger mye i vennskapene jeg ser, eller jeg er kanskje mer ensom enn jeg liker å tro selv.
Jeg hadde jo ikke hatt denne konstante vonde følelsen om jeg hadde hørt oftere fra folk, følt meg trygg på og ikke alltid følt meg dårligere. Og så går jo ting på valgene vi tar da. Hadde jeg ikke tatt sjansen på en ting hadde jeg kanskje eid min egen leilighet nå og vært bedre stilt på mange måter, derimot hadde jeg hatt mye mindre livserfaring. Så jeg angrer ikke.
Erfaringsmessig har jeg også mer å glede meg til enn jeg tror, men man ser ikke fremtiden så det sitter kronisk i meg at alt fremover er håpløst og blir verre ettersom forventningene forandrer seg med alderen og samfunnet forandrer sitt syn på ting.
Men jeg er også den av de jeg har sett som mine beste venner den som har oppnådd minst og følelsen forplanter seg desto mer. De andre har enten kjøpt hus og fått kjæreste og hund. Noen er straks ferdig med profesjon og er klare for å starte voksenlivet. Jeg er på tenåringsstadiet og er milevis unna å kunne kjøpe leilighet, ikke har jeg kjæreste eller virkelig nære faste venner heller. Ikke at det er en menneskerett, men jeg har liksom bare ikke noe som gir meg selvtillit.