View Single Post
Jeg ble bannet fra forumet for 6 år siden. Har sagt i fra om dette til en moderator, og det var greit, de er ikke ute etter å ta meg bare fordi jeg var ung og dum.

Nå er jeg bare gammel og dum. Har gjort mye rart på dette forumet. Skrevet mye rart. Skrevet ting i rus som kan være direkte farlig for en person i en viss situasjon å lese. Husker en gang jeg anbefalte en anorektiker å begynne med amfetamin. Har fått beskjed om å skjerpe meg fra både Dodecha, Ztaale og flere, og har enormt stor respekt for at de har tatt seg tid til å sende meg PM, forklare hva jeg gjør galt, slette innleggene mine i stedet for å bare banne meg fra forumet som mange andre ville gjort. Banning er en uting.Jeg fortjente det absolutt første gangen, og sannsynligvis også med denne brukeren.

Synes moderatorteamet på freak gjør en fantastisk jobb.

Og ztaale, unnskyld for at jeg kalte deg en normie i PM. Det var ekstremt cringy gjort av meg, lol.



Har alltid tatt til følge de beskjedene jeg har fått fra mods, spesielt i en periode. Jeg elsker freak.no, og har blitt beskyldt for trolling, men det er altså ikke min greie. Jeg bare er sånn under rus. Og likevel får jeg lov til å være her, det er fantastisk.

<3