View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heisann, spørs helt på enkelte faktorer:
Aldersgruppe på jobb
Bor/jobber du på et lite tettsted, eller en større by
Hvilken type arbeid

etc...

For å ta meg selv som eksempel: jeg er i 20-årene og vasker på et sykehus. Mine kollegaer er utelukkende kvinner, nært utelukkende i 50-60 årene (nært pensjonister), og vi bor på en plass med mindre enn 20 000 beboere.

Jeg har sagt at jeg har vært med feil folk, og at jeg ikke har førerkortet (pluss at jeg har masse tatoveringer), til noen av mine kollegaer som selv er i 20-årene. De klarer å legge sammen 2+2 (de kjenner de jeg har hengt med). De rynker ikke på nesen engang. De bryr seg ikke om hva jeg har gjort tidligere, så lenge jeg er en bra kollega, og at jeg ikke er en ordentlig "wierdo". Har et svært godt arbeidsforhold til de.

Kunne aldri ha tenkt å fortelle noen av de eldre damene på jobb hva jeg har drevet med tidligere, for de snakker om narkotika på en helt annen måte enn hva unge folk gjør... De tror det er mulig å skyte hasj, tror amfetamin og heroin gir samme virkning, og videre... Helt hinsides å høre alt de tror om "narkotika".

Har et godt arbeidsforhold til de eldre på jobb også, men det er så lenge jeg holder kjeft. Fordi jeg vet at snavla går, om jeg åpner meg. Bor som sagt på en liten plass, og har nærmest kun eldre kvinnelige kollegaer.