View Single Post
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
752
Har merket at det er ganske så subjektivt hvordan folk oppfatter rusen av dette. Har lest en del rundt omkring som er helt motsatt fra mine erfaringer med det osv.

For meg er det en ganske dissosiativ rus. Glemmer omgivelsene og blir borte i rare tanker. Blir på en måte couchlocked, men ikke som på cannnabis, hvor man føler seg tung som om man smelter inn i sofaen, men mer en dissosiativ couchlock hvor jeg bare stirrer tomt ut i luften og glemmer å bevege på meg.
En annen vesentlig forskjell fra cannabis er musikk. På cannabis blir musikken alltid mer interessant og forsterket, men på ur-144 er det en noen lunde motsatt effekt hvor jeg på en måte glemmer musikken fordi fokusen går rett over på merkelige tanker i steden for.
Får også så å si alltid munchies på ur-144, må alltid ha noe digg i nærheten når jeg har røyket ur-144.
Får jo selvsagt også munchies på cannabis men jeg syntes det er sterkere "craving" på ur-144, altså at når jeg røyker cannabis er det digg med noe godt å spise, mens på ur-144 er det "nødvendig", føler at jeg mangler noe om jeg ikke har noe munch liggende.

Merk at dette er, som nevnt over, subjektivt, og siden effekten virker ganske variabel kan det godt hende du ikke kjenner deg igjen i det jeg har beskrevet når du røyker ur-144.
Sist endret av lex123; 3. november 2012 kl. 17:20.