View Single Post
Sett i lys av de siste tiårs store konflikter med påfølgende etterspill eller (oftest manglende) oppvask (Irak, Libya og Afghanistan) så boikotter jeg alle nyhetssaker fordi det vi serveres oftes er nøye kuratert fryktpropaganda og dermed en del av krigen (hearts and minds). Vi finner vel kanskje ut hva som virkelig skjer nå om en ti-tjue år. Det er alltid krig et sted, selv om denne invasjonen foreløpig skjer i eUrOpA. Stoler halvveis på vanlig media, selv om de knapt kan skrive en notis om en forsvunnen katt uten faktafeil. Se på asymmetrien mellom hva vi blir fora med nå ift. nevnte konflikter så gir det seg selv at det eneste vi kan vite (uten å være ansatt høyt i militæret eller innfødt med en doktorgrad innen et relevant felt og gode kontakter) er at vi ikke vet en dritt. Personlig er jeg spent på hva slags ondskapsfull fifth-domain-teknologi som vil fortsette å rulles ut, kanskje vi tilogmed endelig får se romvåpen i aksjon. Kidsa blir jo allerede fora via BlipBlop, dette er hva jeg finner mest spennende og nyvinnende i optikken/retorikken sålangt. Ønsker all lykke til uskyldige og sivile, selvfølgelig.